Tlæt

20130814-211537.jpg

Såå glad kan ein bli for å vere heime igjen i gøymeteltet i lag med ein god ven…

Teltet er sydd av store bitar stoff frå lageret, og ser såpass hippie ut at mannen i huset syns det er heilt på grensa å ha det framme. Pytt sann.

1 Tilbakemelding to “Tlæt”


  1. 1 Marteparte 04/09/2013 ved 10:46

    Kult telt, og akkurat passe hippie synest urte-Bo. Han er ein stor fan av KLEM og KLEMrepro. Han stortrivast med restestoffklut med kontrastar og fargar, på lappeteppa, og den grøne blomebuksa har fått tilnamnet salatbuksa av fleire begeistra slektningar.


Kommenter innlegget




Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 155 247 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other subscribers