Vognpose

IMG_0958

Sjølv om vinteren var lang i år er det faktisk ei stund sidan vi var nøydde til å finne eit alternativ til ull- og dunposen i barnevogna. Hadde lite lyst på ein pose med fleece innerst, slik mange har, så eg bestemte meg for å sy ein sjølv. Og resultatet ser du over; ein tynn pose med kraftig bomull på innsida (mot barnet) og fleece på utsida. Somme kallar det snøggelbøggel. Vi kallar det ugleposen 🙂 Uglefleecen er eit teppe av litt lodden kvalitet, kjøpt for lenge sidan, med tanke på eit syprosjekt som ikkje blei noko av. Det lyse bomullsstoffet med bomber på er frå ein handel på S&S.

Inspirasjon/mønstermål har eg lånt herifrå, og justert til måla på vogna vår. I tillegg valde eg å bruke borrelås som festemekanisme på dei delane som møtast på midten når posen er lukka. Det ytterste laget er kun bretta frå fotenden og opp, og festa med ein trykknapp på kvar side. Når ein har fleire lag kan ein lettare justere varmen i vogna etter temperaturen ute. På litt kjølige vår- og sommardagar kneppar vi på fotposen frå Emmaljunga i tillegg.

IMG_0959

Heimesydd, praktisk, billig, stilig. Vel verd å bruke nokre hobbyromstimar på. Og om du nokon sinne kjem til å vurdere å sy noko liknande; det går fortare enn du trur!

0 Responses to “Vognpose”



  1. Kommenter innlegget

Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,542 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


