Bilbuksa

Bilde

Det blir fortsatt sydd litt i ny og ne, men det går treigt med blogginga. Til dei faste følgarane mine vil eg berre seie; eg har ingen opptrappingsplan. Eg bloggar når det fell meg inn, og det blir visst ikkje så ofte. Men det er kjekt om nokon har glede av å sjå kva eg lagar, og så syns eg det er fint å ha eit interaktivt «journalsystem» for kreasjonane mine 🙂

Denne buksa sydde eg i fjor ein gong, og den har vore bruk i vel eit halvår. Veslefrøkna er tydeleg begeistra når ho skal ha den på og har naturleg nok døypt den «bilbuksa». Den er sydd i velour med biltrykk, kjøpt frå ein dansk nettbutikk eg kom over på eit tidspunkt. Mønsteret til buksa fann eg i eit blad (Ottobre? Alt om håndarbeide?), men det var eigentleg meint å vere ei bukse i bomull, så eg har gjort nokre justeringar for at det skulle funke. Høgt liv og lang ribb på føtene gjer den litt spesiell, og god vidde rundt midten gjer den behageleg på. Trykknappepressa er fortsatt like kjekk å ha og trykknappar i barnekle er herlig praktisk og dekorativt. Just the way I like it!

Bilde

0 Responses to “Bilbuksa”



  1. Kommenter innlegget

Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,542 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


