Redesign

Bilete

No er det så lenge sidan eg var innom bloggen at eg ikkje kom på passordet i farten…Ein sommar med flytting og påfølgande oppussing har gjort at tida stort sett har gått til alt anna enn hobbyromsaktivitet. Men no har eg fått nytt, fint hobbyrom og gler meg til å ta det i bruk! I dag ville eg berre vise fram eit par barnehageplagg eg har redesigna. Buksa er arvegods som enkelt og greit har fått ribb nederst på føtene. Då kan den brukast lenger og er meir praktisk. Gensaren har eg sjølv brukt ein gong. Den gong med ein vid slags rullehals som rett og slett gjorde den nokså rar i fasongen. For å få passe størrelse til veslefrøkna tok eg mål av ein anna gensar, klipte, sydde og vips så hadde ho ein ny gensar! Veldig kjekt å utvide garderoben utan å betale ei krone, og fint å tenke på at vi sparar miljøet litt også.

Bilete

1 Response to “Redesign”


  1. 1 Heidi 08/09/2012 ved 21:23

    Ååh, fine Sola 🙂


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,336 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


