Min første morsdag!

Det må vel vere lov å vise fram nokre søtnosbilete av gullet på sjølvaste morsdagen, eller…? I dag er ho ikledd ein skikkelig glad forklekjole som mi mamma, altså mormor, har laga. Fargane er jo berre heilt herlige. Det var litt vanskelig å få tatt bilete der kjolen verkeleg kjem til sin rett, men sånn er det når modellen ikkje kan verken å stå eller sitte ordentlig sjølv. Pyttsann.

Denne helga har eg prøvd å leite fram litt inspirasjon til å lage noko, og endte med ei ny sofapute som eg syns blei bra. Ideen dukka opp på pinterest (det er jo ikkje er noko nyvinnande i å lage puter med tekstiltrykk, eg har gjort det før, men det var uansett denne som fekk meg til å sette i gang). Folk kallar meg gjerne kreativ, men her ser de svart på kvitt at eg er flink til å stele og kopiere andre sine påfunn! Eg kallar meg heller ein skapande person…Og sidan eg også er glad i enkle løysingar så vart det konvoluttopning (?) på baksida av puta i staden for glidelås eller andre fancy greier. Uansett; eg vart fornøgd med resultatet og syns det blei ei ålreit morsdagsgåve til meg sjølv!

4 Responses to “Min første morsdag!”


  1. 1 ragnhild 12/02/2012 ved 21:10

    herlig jente, herlig kjole, herlig pute, og ikkje minst herlig at du kan feire morsdag 🙂

  2. 2 Åse Marit 13/02/2012 ved 21:36

    Så skjønn snuppe og herleg kjole!!

    Flott pute også:-) Så koseleg å få feire morsdag! Vi er heldige:-)

  3. 3 Sissel 14/02/2012 ved 12:33

    Kjempe fine – både putene, kjolen og jenta! Håpar du hadde ein flott morsdag! 😀 Klem

  4. 4 duBedåre 14/03/2012 ved 19:31

    Så søt lilletulle!

    Og puta di blei kjempefin, flott tekst med bra budskap.

    Og du! det er jo klart du må legge igjen en kommentar på blogger du besøker, ellers ser vi jo ikke at du har vært der og får ikke besøkt deg igjen! Kommentarer er bensinen som får blogger til å gå! I alle fall min blogg… (o: Ha en fin dag!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,971 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


