Strikkestripedilla

Det er ikkje første gangen eg viser fram noko stripete eg har strikka, og det blir ikkje den siste. Men her har du altså ein heildress utan armar som eg strikka i haust ein gong (då eg innsåg at denne kom til å bli altfor liten, altfor fort). No passar den nye ulldressen perfekt! Fargevalet blei raudt og grått fordi eg syntest garderoben til veslefrøkna var i overkant rosa og lilladominert dei første månadane. No har eg etter kvart blitt meir glad i desse fargane (eg var aldri særleg glad i kjolar, tyll og rosa då eg var liten – det heng nok litt igjen). Men eg ser jo at jenta vår kler både rosa, lilla, raudt, grønt, grått, og meir til. Alt kler den smukke!

Og frøken fjong er tilsynelatande fornøgd med dressen og synest det er temmelig kult å sutte på knappane…

(Mønsteret er frå Sandnes garn: Lanett baby 0914, strikka i babyull frå spar kjøp)

2 Responses to “Strikkestripedilla”


  1. 1 Synnøve 04/02/2012 ved 22:10

    Utrolig fin altså! 🙂

  2. 2 paps 10/02/2012 ved 20:36

    For et nusselig bilde av LISSJEGOLLJE !! Han Farfar må inn og kikke på det kvar dag!!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,336 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


