And the winner is…

…Marianne! Gratulerer. Då var årets bloggjulemesselotteri overstått ved hjelp av random.org. Får nesten litt prestasjonsangst av å tenke på at du kan gå strikkeplagga nærmare i sømmane, du som er så flink til å strikke sjølv…

I kveld tenkte eg å vise fram ein allereie godt brukt sak eg sydde etter at veslefrøkna kom til verda; ein sovepose. Fann fort ut at dette er eit must for å unngå at ho blir liggande kald utan dyne om natta, for ho er ei skikkelig sprellefrøken.

Lagde mønsteret sjølv ved å ta utgangspunkt i eit kjolemønster, og sydde den i dobbelt stoff. Trykknappar på midten laga med den vidunderlige knappepressa. (Det er fascinerande kor kjekt det er å kunne lage plasttrykknappar i saker og ting!)

1 Response to “And the winner is…”


  1. 1 Marianne Guddal 05/12/2011 ved 23:11

    Så kult, no vart eg glad. Og eg som aldri vinn. Du treng nok ikkje prestasjons angst du er jo super flink med pinnane du også


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,538 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


