Gulp og slev og gris og søl

Sjokkedarrusei, eg har smekka på snei!

Då har plutseleg både sylyst og hobbytid gjort sin entre. Greit at dei kom omtrent samtidig. Og første syprosjekt var av den nødvendige sorten. Gulpeguri treng noko rundt halsen så vi ikkje må bytte klede fleire gongar om dagen, og desse tørklesmekkene funkar som berre juling. Mønsteret har eg kjøpt hos Marmelade, og sidan eg ikkje har overlockmaskin vrengsyr eg smekkene. Somme har eg laga med ull på baksida, som er heilt supert for å unngå at jenta skal gå våt og kald når smekka er våt. Men sidan smekkene her i heimen fort blir skitne treng vi somme i 100 % bomull også slik at vi kan slenge dei i maskina i neste klesvask. Har høyrt at fleece også gjer susen, så det står på innkjøpslista.

Har også sydd nokre «vanlege» smekker. Solveig har nettopp fått seg ei ny venninne som er i alderen for å lære seg å ete graut, og då kan det jo vere greit å ha ei sølesmekke.

Og her ser du litt av grunnen til at sylysta dukka opp igjen. Plasttrykknappar! Eg er så heldig å ha blitt eigar av ei skikkelig knappepresse (veldig kjekk bursdagspresang!) som lagar stilige, solide trykknappar på null komma niks. Så no har eg gått til innkjøp av knappar i ulike fargar og dei ser jo ut som drops der dei ligg i boksen og ventar på å bli ein del av noko fint og praktisk! Runde, hjerteforma, glatte, matte, ja, eg har til og med knappar med monster på! Juhuu!

3 Responses to “Gulp og slev og gris og søl”


  1. 1 Hedda 08/09/2011 ved 20:58

    Å du som eg gler meg til å komme på knappebesøk! Det ser ut til at julegaveønskelista mi er undervegs 🙂

    Søt unge også, forresten.
    (Synne skal stadig «se Soveil» når vi heller skal kle på oss eller slikt, ho heng jo der i gangen og lyser opp:)

  2. 2 Synnøve 08/09/2011 ved 21:47

    Oioioioi så kjekt! Fine smekker, og de knappene der kan jo inspirere hvemsomhelst 😉

  3. 3 Åse Marit 09/09/2011 ved 18:16

    Så herleg bilde! Kjekt å sy slikt som blir til nytte med ein gong:-) Eg sydde ei til guten vår med fleece på baksida. Han brukar dei endå, veldig kjekke!
    Kanontøff trykknapp:-) Ha ei god helg!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 152,044 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


