Barnehagegensar

I mai fylte ein liten kompis 1 år, og i den anledning lagde eg ein gensar til han. Kanskje vi skal kalle det ein barnehagegensar? Den burde i alle fall vere stor nok til å passe til hausten når han skal begynne i barnehagen til storebroren. Eg har tatt utgangspunkt i eit enkelt gensarmønster frå Meedom, men har som vanlig justert litt fordi alt ser så stort og vidt ut når eg klipper mønsteret slik det opprinneleg skal vere. Valde å kante armar og halsringing med ribb, noko som ikkje blei superfint, men det funka. Bilen køyrer på ein slakk nedoverbakke av prikkete band…Nøye planlagt, sjølvsagt…

 

6 Responses to “Barnehagegensar”


  1. 1 Synnøve 11/06/2011 ved 14:47

    Hehe, det er vel sjeldent av veiene er helt beine?! 🙂 Knallfin genser 🙂

  2. 2 Åse Marit 11/06/2011 ved 20:49

    Så fin!! Det blir ein flott barnehagegut i den genseren. Tipper han digger bilen!

    Søt kjole i forrige innlegg! Artig at magen var med:-) Kan ikkje vere så superlenge att no?? Var veldig nærbilde da, så vanskeleg å sjå eigentleg..

    Håper forma er fin uansett! God pinsehelg:)

  3. 3 Fia 13/06/2011 ved 20:48

    Gensaren er allereie i bruk, og guten er strålande fornøgd:)

  4. 4 Strikk og tøys 15/06/2011 ved 11:40

    Hei, takk for besøk og kommentar på bloggen min!
    Denne ble da veldig flott! Kan godt skjønne gutten er strålende fornøyd 🙂

  5. 5 myblogglifelm 15/06/2011 ved 20:43

    hei 🙂
    jeg liker bloggen din .. men hvordan legger jeg til som venn og slik så jeg kan følge deg ? er helt ny på denne blogg siden så har ikke helt satt meg inn i hvordan det fungerer.. a
    ha en fortsatt fin kveld 🙂

  6. 6 Solveig 16/06/2011 ved 08:43

    Så nydelig genser! Du får det til du! Alltid like kjekt og inspirerende å kikke innom deg;o) Heldige små så får slike personlige plagg;o)
    Ha en flott tid fremover – tipper det er ei lita ei som får glede av dine kunster etterhvert;o)
    Klem fra Solveig


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

dau

Fleire foto

Besøkande

  • 151,064 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


