Til den søte snella Ella

Eit vennepar har fått ei lita prinsesse som heiter Ella. I velkomstgåve fekk Ella ein kjole med matchande «strikkasko». Oppskrifter frå boka Myk Start (kjolen er delvis improvisert). Garnet er nok ein gang favorittbabygarnet arwetta extra fine merino frå 123.knit.

5 Responses to “Til den søte snella Ella”


  1. 1 Sigrid 14/10/2010 ved 16:00

    Flink du er Kristine:) Kjempe fint!!

  2. 3 Åse Marit 16/10/2010 ved 10:42

    Kjempefin kjole og søte sko! Heldige Ella:)

    God helg til deg!

  3. 4 Hanne 17/10/2010 ved 23:55

    Veldig søt! He også kjøpt boka «myk start» no, kanskje ej skulle ha prøvd mej på den?! Mykje fint i den boka!

  4. 5 Solveig 18/10/2010 ved 22:40

    Du får det til også, du! Blir ferdig med alle gavene til de søte små, mener jeg:o) Jeg har nå tre prosjekt som sikkert ikke blir ferdig før de blir konfirmanter – tror du de liker babyrosa da?:o))
    Tusen takk for koselige kommentarer, min venn. De gjemmer jeg og tar frem i hverdagen. Veldig kjekt med blogg – da får en fulgt med litt likevel:o))) Ønsker deg bare ALT godt:o)
    Har sett igjennom innleggene dine her – så flott en genser du har fått fra svigers. Jammen en kreativ familie, dere:o)
    Fin uke til deg!
    Klem fra Solveig


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

dau

Fleire foto

Besøkande

  • 151,064 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


