Klippeklippeklippe

Det går litt tregt her på bloggen om dagen. For det første blir det produsert lite, og for det andre så er eg visst ikkje så kjapp til å overføre bilder frå kamera til datamaskin om dagen. Uansett; her kjem nokre kort eg lagde mens det fortsatt var sommar. Det øverste lagde eg då eg var hos ein kollega som har cuttle bug til å stanse ut figurar og alfabet. Eg er ein god snyltar!

Det skal ikkje alltid så mykje til…ein merkelapp, litt garn, nokre pynteduppedittar og eit stempeltrykk. Dymoapparatet er kjekt å ha for å «knipe» merkelappar med gratulerer på.

Endå mindre dilldall; sjølve kortpapiret hadde motiv med hjerter og linjer. Stempla på ein søt fugl (takk B!), limte på eit kontrastpapir, tre knappar og gratulasjonstekst.

1 Response to “Klippeklippeklippe”


  1. 1 Solveig 07/10/2010 ved 22:17

    Så koselige kort! Det er det lenge siden jeg har laget, det!
    Må visst prøve meg på den fronten igjen:o) Veldig kjekt å høre fra deg – er sikkert på det går fort unna i svingene. Dykitg som du er, er jeg ikke i tvil om at dette går strålende bra:o)
    Hadde vært kjekt å møttes en dag.
    Ha en nydelig helg når så langt kommer. Her blir det feiring i familien:o)
    Klem fra Solveig


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,538 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


