Fargerik fiskestim

Tilbake etter ein fantastisk ferie i Nordland! Bilder kjem nok etter kvart. Her heime er det gråver i dag, og det passar godt til dagens aktivitetar: utpakking, klesvask, handling og etterlengta datatid. Og så blir det gjerne litt hobbyaktivitet om ikkje lenge…

Bildene viser det siste syprosjektet eg hadde før ferien; eit oppheng med lommer som ein kollega ønska seg. Ho hadde lite oppbevaringsplass på badet, og ville gjerne ha noko til å putte bleier, kremar og andre babyting i over stellebordet. Eg improviserte, og lagde eit bakstykke av to lag kraftig bomull, sydde i hemper og kjøpte ei trelist til oppheng. Lommene har foldar, slik at dei rommar litt. Fiskestoffet er eit skikkelig blikkfang, men eg likar det godt sjølv, og tenker at det må vere fint for ein liten krabat å ha noko fargerikt å kikke på?

4 Responses to “Fargerik fiskestim”


  1. 1 Synnøve 17/07/2010 ved 17:27

    Rålekkert! Det er alt jeg har å si 🙂

  2. 2 Heidi 17/07/2010 ved 23:53

    Artig. Fint fiskestoff!

  3. 3 Åse Marit 19/07/2010 ved 09:57

    Så artig den var! Kjempegod idè også! Eg har kjøpt ein i hemp frå Ikea, men det idèelle hadde jo vore å sy sjølv, slik at ein får den akkurat slik ein vil. Hmm..kanksje eg skal gjere det likevel..?

    Takk for inspirasjon uansett! God dag til deg!

  4. 4 Solveig 19/07/2010 ved 17:02

    Så flott det blei! Får vel høre om det fra den heldige mottakeren, tenker jeg:o) Veldig praktisk med slike tepper. Lagde et til eldstemann for noen år siden – det er fremdeles i bruk:o)
    Ja, ferien gikk noe for fort unna! Skulle hatt ferie i juli, hverken før eller etter – det hadde vært passelig:o)))
    Har hatt første dagen i dag, så nå er det overstått:o)
    Skal bli kjekt å se deg igjen, og så er det muligheter for litt hobby etterhvert. Høsten er en fin tid for denslags:o)
    Klem fra Solveig


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,971 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


