Til folk som likar å reise

Bursdagsgåva til juni-broren min var i år eit reisesett som iallefall eg synest er ein praktisk og grei presang (ja, eg lagde nokre til jul, så du har kanskje sett dei før). Tre tynne posar sydd av tynt nylonstoff (frå kassen med det rare i). Ein stor til skittentøy, ein medium til diverse (har ikkje du også alltid noko som berre ligg og sleng i kofferten, og som du ikkje finn når du treng det?) og ein liten med glidelåsopning til småting som mobilladar osv. Greie posar som gjer det lettare å halde det ryddig i bagasjen på tur. Eg er nok hakket meir organisert enn broren, men det skadar vel ikkje å hjelpe han på veg?

5 Responses to “Til folk som likar å reise”


  1. 1 Hanne 20/06/2010 ved 13:13

    Smart Kristine! Kanskje ej skal prøve mej på nokre sånne!!!

  2. 2 Solveig 20/06/2010 ved 20:41

    Så smart!! Skulle gjerne hatt et sånt sett nå jeg; skal ut å reise i morgen. Skikkelig god ide!! Du er alltid så oppfinnsom:o))
    Ønsker deg en flott sommer, min venn! Snakkes etterhvert:o)
    Sommerklem fra Solveig

  3. 3 Oddbjørg 21/06/2010 ved 19:45

    Stilig, og ja, det er lov å prøva å systematisere dei folka ein omgås.

  4. 4 Siv 22/06/2010 ved 21:14

    Fantastisk flott farge og kreasjon 🙂
    Kjempeimponert… Jeg er liksom ikke så veldig venn med symaskinen min. Har mange syprosjekter på tapetet, men jeg kommer meg jammen meg ikke i gang. Men nå ble jeg litt inspirert gitt!
    Ha en strålende flott kveld
    *Siv*

  5. 5 Kristine 22/06/2010 ved 21:35

    Takk for positive tilbakemeldingar! Dette er ting som er enkle å sy, så det er berre å sette i gang 🙂


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,538 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


