Roooosa presang

Ein triveleg kollega feira nyleg 30års dagen sin. Sidan eg trivast best med å gje heimelaga gåver måtte eg grave i stoffhyllene mine etter noko roooooosa, sidan denne dama er ei ordentlig rosafrøken. Det blei ein liten sminkepung laga av gamalt sengetøy og litt nyare lin med prikkar, enkelt fora og med glidelås. Eg var så heldig å komme over nokre rosablomstrete neglefiler og ein matchande blomstrete pinsett som eg kunne legge ved. Det blei inga stor gåve, men eg syns faktisk den blei ganske søt, om eg skal seie det sjølv. Og eg er ingen rosa romantikar…


0 Responses to “Roooosa presang”



  1. Kommenter innlegget

Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 152,044 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


