Nytt til sommargarderoben

Eg er inne i ein god sy-til-meg-sjølv periode, og her er eit nokså ferskt tilskot til sommargarderoben. Tunika i luftig og enkel modell, sydd av stoff frå panduro og stoff & stil. Mønsteret er frå alt om håndarbeide lånt på biblioteket. Genialt å sleppe å bruke pengar på mønster når eg er i utprøvingsfasen. Håpet er at eg etter kvart kan bearbeide enkle mønster og justere dei her og der så eg får plagga litt meir sånn som eg vil ha dei. Dette er nok eit plagg som tar seg best ut ein varm dag med knelang tights til, og kanskje nokre røffe armband som tilbehør.

5 Responses to “Nytt til sommargarderoben”


  1. 1 Marit 16/05/2010 ved 16:10

    Så utrolig fin! Kjempegøy å sy til seg selv. Jeg gjør det alt for sjelden.

  2. 2 Sesselja 16/05/2010 ved 17:07

    Så gøy å kunne sy klær til seg selv (eller klare å sy noe som helst i det hele tatt …). En dag blir jeg kanskje så inspirert av bloggen din at jeg overvinner frykten for det hvite monsteret (les: symaskina jeg kjøpte i et overmodig øyeblikk) og lærer meg å sy selv.

  3. 3 Oddbjørg 16/05/2010 ved 20:51

    Den var kjempefin! stilig å kombinera to tøy på et plagg.

  4. 4 Solveig 17/05/2010 ved 20:45

    Nå har du jammen gjort det igjen!! Så flott den ble, min venn! Du er bare ultradyktig med alt du foretar deg! Jeg har klart å sydd sammen fleeze-kjolen til min niese. Den trenger hun nok nå som varmegradene trenger seg på:o))))!! Hmmm, har kjøpt inn stoff til en mer sommerslig variant.Skal tro om jeg klarer å gjøre den ferdig til helgA….har mine tvil…
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem fra Solveig


  1. 1 Duse tonar til varme dagar « Hobbyrommet Tilbakesporing den 09/06/2010 ved 22:19

Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,538 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


