Takk, mamma

Eg har mi kjære mor (og sannsynligvis også min Reodor Felgen-inspirerte far)  å takke for kreative interesser og evner. Heilt sidan eg var liten har eg sysla med ulike hobbyaktivitetar, og har fått lov å prøve mykje kjekt heime sidan mamma har drive med bl.a. søm, strikking og førebuingar til formingsaktivitetar for elevane sine.  Dette trur eg er bakgrunnen for min evige skapartrang, ein kombinasjon av arv og miljø. Hobbyane mine gir meg mykje glede, og eg er veldig takknemleg for å ha fått desse interessene. Så takk mamma, både for å ha påverka meg i denne retninga, og for å ha laga desse fine grytelappane eg nettopp fekk 🙂 Mamma har nettopp fått seg eigne merkelappar og kan stolt merke sine små og store prosjekt.

5 Responses to “Takk, mamma”


  1. 1 Vibeke 15/04/2010 ved 11:17

    Så flink mamma du har:) Og heldig for deg at du har arvet en så hyggelig og givende hobby!

  2. 2 Beate 15/04/2010 ved 18:44

    Du er så i vinden Kris. Ikke bare miljø eller bare arv, men en kombinasjon av arv og miljø:) Gryteklutene er simpelthen perfekte!

  3. 3 imera 17/04/2010 ved 16:07

    Det var da bra at du har en slik mamma, min mamma holdt mer på med tegning.

  4. 4 Solveig 18/04/2010 ved 09:57

    Jeg er sikker på at din mammma har veldig stor glede av å ha en datter som følger i hennes fotspor også:o) Og så er det ekstra kjekt å få noe hjemmelaget fra en en er glad i.
    Flotte grytelapper – flinke mamma:o) Koselig innlegg!
    Må visst få skaffet meg noen slike merkelapper:o))
    Ha en flott søndag, min venn!
    Klem fra Solveig

  5. 5 Åse Marit 18/04/2010 ved 19:10

    Hei du!!

    Tuuusen takk for kjempefine smikker!! Så SNILL du er!! Så herlige fargar og stoff! Heilt midt i blinken og veldig rørande at du huska på oss på den måten.

    Veit ikkje korleis du har fått med deg at eg hadde 30års- dag..eller om det var tenkt i den anledning, men fekk dei i alle fall i 30års selskapet, då Solveig og Gustav tok turen.

    Timinga kunne ikkje ha vore bedre på alle måtar..Amandus har ete sin føsrte porsjon graut denne veka og for å sei det mildt så er smikke noko han treng, i aller høgste grad.

    Blir lite blogging på meg for tida. Nyt våren med trilleturar og babyaktivitetar. Satser på å kome sterkere tilbake ein gong seinere.

    Ønsker deg ei herlig veke! Og takk igjen!!!

    Klem!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,336 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


