Mi påske

Eg hadde tre dagar påskefri i år og dei blei brukte til å nyte livet i desse omgjevnadane. Kombinasjonen hytteliv, sol, store mengder sjokolade, bygging av snøborg, brettspel, yatzy, lesing og strikking… treng eg sei at det vart ei deilig helg? Den gjekk berre så altfor fort.

Om nokon av de som kikkar innom ikkje kjenner Sunnmørsfjella, så kan eg ikkje anna enn å seie at JA – dei er fantastisk vakre. Minst like flotte som på bileta!

7 Responses to “Mi påske”


  1. 1 Heidi 08/04/2010 ved 22:16

    Eg må sei at det er det mest tragiske med å jobbe turnus, -å liksom ha fri kun 3 dagar i påska, og då er det kanskje til og med luksus…eller jula for den del.. Men det ser ut som du har utnytta dagane bra! Både høyrest og ser ut som du har hatt det kjempeflott!

  2. 2 Andreas 08/04/2010 ved 22:26

    Der skulle ein ha vore gitt. Ser bra ut.

  3. 3 lægdahans 09/04/2010 ved 17:30

    Ja, kan ein vakrare få det ?? Takk for ei Koseleg Påskehelg !!

  4. 4 Inger Lise 10/04/2010 ved 13:13

    Neste år får du satse på å ha med symaskina di også:) (i tilfelle innevær) – mange muligheiter for å få frakta den opp på!:):)

  5. 5 Solveig 10/04/2010 ved 15:29

    Deilig å være i by’n ja! Veldig artig å kikke på nye steder – og å være på loppemarked.o)))
    Kjekt å høre at du koser deg også – og så heldige vi var med været da!
    Kose deg videre min venn.
    Klem fra Solveig

  6. 6 Erna 10/04/2010 ved 17:24

    Så flotte bilde og så fantastisk natur! Meir blå enn det kan verkeleg ikkje himmelen bli.. Vart heilt nostalgisk av å sjå det, har ikkje gått i sunnmørsfjella på 100 år eller noko sånt…

  7. 7 Sissel 15/04/2010 ved 10:38

    Åh.. sunnmørsfjella ♥
    Kjedeleg at eg ikkje fekk vore der med dokke i år! Me satsar sterkare på neste år (eller då jobbar vel dokke, så om ei par år.. ;p)


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 152,044 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


