Fargerike bølger

Ein gong i fjor sommar bestemte eg meg for å utvide strikkehorisonten, og tok til på dette teppet. Tenkte det var ein fin måte å lære meg noko nytt samtidig som eg kunne bruke opp restar av bomullsgarn eg hadde liggande.  Når eg først fekk taket på mønsteret var det igrunnen kjekt å strikke dette, for det gir ein slags tilfredsstillelse å sjå bølgene forme seg etter kvart som teppet veks.

Av forunderlege grunnar tenkte eg på ei spesiell venninne då eg holdt på med dette teppet, og oppi hodet vart det meir eller mindre bestemt at dette teppet måtte leggast på vent til ho ein dag blei mor. Lite visste eg då at ho akkurat hadde blitt gravid! No er teppet gitt vekk, og i følge mottakaren har ho lenge tenkt på å lage eit slikt teppe sjølv, men kom aldri i gang. Festlig! Om du har lyst til å kikke på oppskrifta er den tilgjengeleg for alle hos Pickles. Eit lite tips: om du strikkar laust, som meg, bør du ikkje bruke så stor pinne som i oppskrifta. Eg måtte rekke opp att og begynne på nytt med pinne 6 el. 7.

4 Responses to “Fargerike bølger”


  1. 1 Lokki 02/04/2010 ved 16:34

    Så nydelig og for en vakker historie 🙂
    Tipper det teppet kommer til å bli mye brukt!!
    Ønsker deg en nydelig påske videre og håper du har lyst til å bli med på min første Give Away ♡♡♡
    Klem Lokki

  2. 2 ingridsmiles 03/04/2010 ved 10:58

    Så utrulig fint 🙂
    Fortsatt god påske !

  3. 3 Astrid 04/04/2010 ved 19:37

    Så utrolig fint pledd!
    Kjempekjekk blogg du har! Flaks at jeg fant deg via blogpluss!
    Kommer til å stikke innom flere ganger!

  4. 4 Oddbjørg 04/04/2010 ved 22:05

    Kjempefint:)
    I mårå skal eg finna fram oppskrift på ulike babyteppe. Eg er blitt forespurt om å strikka eit teppe, og tenkte mottakaren kunne velga mønster og farge. Dette blir ein sterk kandidat.

    Ha ein forsatt fin kveld!
    Oddbjørg


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,336 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


