Alt-på-ein-gong-dagen

Sidan vi har arbeidshelg her i huset vart fastelavensbollane laga og fortært i går. Dei var gode, sjølv om dei var på kanten til å vere rå…Og når det kjem til valentinerdagen, så vil eg berre seie at eg synest mykje meir om å feire kjærleiken i kvardagen, enn å skulle markere den på ein bestemt dag i februar. Så eg har ikkje gjort stort ut av den, bortsett frå at bollebakinga var til ære for min kjære. Men mannen kom likevel med ei vanvittig gåve til meg i går, og påstod at den ikkje hadde noko med den aktuelle datoen å gjere. Og eg trur han. TUSEN TAKK, du min fantastiske mann…

Og så er det jo morsdag! Gratulerer alle mødre! Her er kortet eg sveiva sammen til svigermor, som forøvrig har fått seg eit strikkepinneetui. Det er jo litt for gale at ikkje ho, av alle strikkedamer, har fått eit strikkepinneetui av meg før!

Ha ein god søndag alle sammen!!!

6 Responses to “Alt-på-ein-gong-dagen”


  1. 1 Solveig 14/02/2010 ved 18:26

    Åååå, nå ble jeg skikkelig nyfiken på hva du fikk:o)))) Er helt enig med deg ang. å ta vare på den man er glad i hele året:o) Det tror jeg du er veldig flink til, min venn!
    Ser ut til at dere har kost dere skikkelig med boller og det hele – så deilig!
    Ønsker deg en flott kveld.
    Klem fra Solveig

  2. 2 ragsa 14/02/2010 ved 21:53

    FORTELL FORTELL, vi blir jo så nysgjerrige her vi sit… All ære til Dr. Svi uansett 🙂

  3. 3 Merete 15/02/2010 ved 23:37

    Ka fekk du?? Og koffor Dr. Svi over her? Bollane såg fantastiske ut:) Ha ein fin kveld!

  4. 4 Kristine 16/02/2010 ved 00:01

    Til alle nysgjerrige: eg fekk ein ipod touch og nytt headset av min kjære mann (i visse kretsar kalla Dr.Svi). Så no kan eg høyre på musikk og sjekke bloggkontoen kor som helst! Lucky me:)

  5. 5 Beate 16/02/2010 ved 09:06

    Hurra for han som i samme kretser også kalles favorittkjæresten!

  6. 6 Sissel 28/02/2010 ved 02:50

    Viktig å tenke på kjærleiken like mykje heile året ja! 😉
    Fantastisk kule grøne retroputer forresten! Skulle gjerne kapra det stoffet 🙂


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,971 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


