Øyrepynt

Øyredobbar laga til mi kjære minstesøster som fyller år. Gratulerer!

Oppskrifta er enkel: lim knappar på øyredobbar kjøpt på panduro. Jordbærknappane trengde litt bearbeiding, for dei hadde ein ring på baksida som måtte knipast av. Men det gjekk fint med ei lita avbitartang. Har brukt pistollim etter anbefaling frå andre som lagar slikt, og håpar det held lenge.

4 Responses to “Øyrepynt”


  1. 1 Oddbjørg 07/02/2010 ved 17:15

    Så søte, dette var ein god ide. Kor får du kjøptt anga du stikke inn i øyre? Drive å lage litt smykker å sånt, men ikkje sett dette før, skal prøva.

    Ha ein fin kveld!
    Oddbjørg

  2. 2 LiSa 07/02/2010 ved 20:00

    Så søt og lur!!
    kjempe fin gave å få:) heldig søster

  3. 3 Marlene 09/02/2010 ved 09:41

    Hei!
    Så søte øredobber!
    Og så koselig blogg du har!
    Du, jeg har bakt disse berømte knekkebrødene og har et spørsmål jeg håper du kan hjelpe meg med. Bruker du bakepapir eller tar du de rett på plata (smurt). Jeg får nemlig ikke av bakepapiret igjen og har et endeløst prosjekt med å rive det av i små små biter….
    Ha en fin dag!
    marlene

  4. 4 ingridsmiles 11/02/2010 ved 21:50

    Så kreativt, likte dei kjempe godt!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 152,044 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


