Velkommen inn i vår nye gang

Tadaaa! Endeleg ferdig. Det er rett nok nesten ei veke sidan, men eg har ikkje somla meg til å knipse og blogge om det før no. Eg er kjempefornøgd! Og veldig fornøgd med mannen som har lagt ned masse arbeid her. Han blir veldig engasjert når han har eit prosjekt, og somlar ikkje vekk tida når han har eit mål. Det likar vi! Og takk til pappa, som har lært opp mannen til å legge fliser!

Sjølv har eg tatt meg av maling av dører og karmar, samt fuging av flisene. Og litt hjelp til montering av skap. Og så har eg laga det knallblå bildet og puta på entrebenken. Vi trengte eit par fargeklattar. Enno er ikkje alt heilt som det skal vere, men det er berre småting som gjenstår. Kommode under bildet, og under trappa. Ei vertikal knaggrekke, nøkkeloppheng, fleire bilder osv. Det er synd eg ikkje fekk tatt før-bilder, for forskjellen er temmeleg stor…

Bildet over er tatt frå inngangsdøra. Bildet under er frå trappa. Velkommen på besøk!

7 Responses to “Velkommen inn i vår nye gang”


  1. 1 Midtbo 06/02/2010 ved 14:02

    Nydelig! Lyst og fint og det blå bildet frisket opp! Har sett litt på det du sendte meg, men tror jeg trenger litt mer tid i fred og ro før jeg føler jeg har helt grepet på det 🙂 God helg!

  2. 2 Jannike 06/02/2010 ved 14:07

    Kjempefint!!! Gratulerer

  3. 3 Marthe 06/02/2010 ved 14:29

    Så fint det ble!! Godt jobba begge to! 🙂

  4. 4 LiSa 06/02/2010 ved 18:36

    Gratulerer med ny gang! den ble kjempe fin:)
    for en fin blogg du har, håper det er i orden at eg linker til deg?
    ønsker deg ei fin helg!

  5. 5 Hedda 06/02/2010 ved 20:41

    Takk for invitasjon! Eg kjem i vinterferien, om dåkke er heime 🙂

  6. 6 Sissel 07/02/2010 ved 03:01

    Eg huska korleis det var før, og det var ein fin skilnad no! Utruleg bra jobba! 😀 Gledar meg til besøk neste gong (når enn det måtte bli..)
    God helg til dokke begge!

  7. 7 Vibeke 09/02/2010 ved 22:38

    Så mye fint du lager! Koste meg med å bla bakover i bloggen din også 🙂 Hit kommer jeg igjen!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 152,044 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


