Til Jakob

Kjære Jakob. Velkommen til verda! Du har vore heldig med valg av familie. Eg gler meg til å bli kjent med deg, og håpar våre vegar kryssast snart.  KLEM 🙂

PS: eg veit at farmora di er forferdelig flink til å strikke, men eg tok sjansen på å strikke til deg likevel. Håpar du får glede av den i vinterkulda!

4 Responses to “Til Jakob”


  1. 1 Beate 02/02/2010 ved 11:34

    Gjett om vi får glede av denne! Helt fantastisk Kris. Som sagt klarer du å aktivere barselstårene gang på gang med dine herlige kreasjoner! Gleder oss til å se deg og Fia om litt!

    Største klem fra Beate og Jakob

  2. 2 Oddbjørg 02/02/2010 ved 18:10

    Kjempefin bukse, og så koselig innlegg. Vanskelig å strikka den buksa? kor har du funne oppskrifta?

    Ha ein fin kveld!
    Oddbjørg

  3. 3 Karoline 02/02/2010 ved 22:36

    Kom tilfeldig over bloggen din, og ble veldig inspirert! Så mye fint!

    Hilsen Karoline i Oslo

  4. 4 Solveig 03/02/2010 ved 23:00

    Tusen takk for fine ord, min venn! Ikke vanskelig å finne inspirasjon med deg ved min side:o) Nå gjenstår det bare å klare å sitte lenge nok til at prosjektet er i havn. Ikke lett når ryggen krangler..!
    Du lager sååå masse fint barnetøy! Så heldige de er de som har deg som venn og familiemedlem. Kjekt med slike små minner de kan ta med seg – jeg gjemmer forts. på barneting som jeg har fått av familie og venner:o)))
    Ønsker deg gode dager, min venn.
    Klem fra Solveig


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 152,044 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


