Sydd i hine hårde dagar

Dette skiltet sydde eg til farmor for ein del år tilbake. Eg kan hugse at eg var veldig fornøgd då eg hadde laga det, så det må vere nokre år sidan. Eg fann ideen i ei bok, og gjorde nokre personlege vriar. Tekstiltusjbokstavar har lenge vore ein del av mitt repertoar…Om du studerer detaljane så er faktisk dorullen laga av ein bitteliten trebit og ståltråd, under det påsydde toalettpapiret! No er skiltet blitt mitt igjen ettersom farmor ikkje treng doskilt i himmelen. Om eg kjem til å ha det hengande framme er heller tvilsamt. Har prøvd ein periode, men det glir liksom ikkje inn. Det havnar enn so lenge i «ting-frå-farmor-kassen».

Det er heller liten hobbyproduksjon i heimen for tida, men desto meir oppussing. Hobbyrommet er overfylt med midlertidig plasserte møblar og klede, men det nærmar seg ein ende for entrêprosjektet. Og det blir veldig bra! God helg til alle sammen!

3 Responses to “Sydd i hine hårde dagar”


  1. 1 Heidi 29/01/2010 ved 22:38

    Koseleg do-bilde dette. La det ligge i farmor-kassa, så får det nok sin plass etterkvart. Gleder meg til å sjå oppussings-prosjektet. Ha ei god helg!

  2. 2 ann helen 29/01/2010 ved 22:41

    Synes skiltet var fint jeg, og farmor ble nok veldig glad for en hjemmelaget presang fra barnebarn. God helg til deg og dine.

  3. 3 Solveig 30/01/2010 ved 09:37

    For et herlig bilde/skilt! Det ligger det både kjærlighet og arbeid bak sånn en gave til farmor. Tenker dere har vært heldig som har hatt hverandre – så kjekt å ha et barnebarn med sånn giverglede:o)
    Likte veldig godt strikkeposen din under her også. Må inn å lese på forklaringen – trenger flere nett/ vesker til alt pøet mitt:o)
    Du er så kreativ og inspirerende!
    Ha en flott helg, min venn. Lykke til med alle dine prosjekt!:o)
    Klem fra Solveig


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 152,044 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


