Krakk blir ny

Denne mindre tiltalande krakken blei med meg heim frå eit loppemarked i haust fordi den hadde ein tiltalande pris. Eg hadde lenge tenkt at vi skulle hatt ein krakk i huset, og fekk umiddelbart idear til kva eg kunne gjere med denne. Men det tok si tid før eg fekk dei ut i livet…

Og slik ser den ut i dag, der den står i stova og kosar seg ilag med teakbordet og Petrastolen. At vi blandar ulike typar treverk er ikkje noko nytt, og heller ikkje noko vi bekymrar oss for. Men vi skulle gjerne hatt lyst tregolv i stova! Drømme, drømme…

7 Responses to “Krakk blir ny”


  1. 1 andreas 22/01/2010 ved 15:01

    I like.

  2. 2 Solveig 22/01/2010 ved 16:32

    Så flott den ble!!! Jeg driver også å trekker om for tida…må ha meg en tur på Stoff og Stil snart:o)
    Kjedelig med forkjølelse! Håper det snart går over. Er du i form må vi treffes til uka:o)))) God bedring min venn!
    Klem fra Solveig

  3. 4 Oddbjørg 23/01/2010 ved 01:04

    Så fin den blei:) Eg vil og ha ein krakk eller rettare sakt puff, som eg kan ha beina på når eg sitte i godstolen og bloggar. Eg kan ikkje trekke om ting, så det blir nok ein frå Ikea i første omgong for min del.

    Ha ei fin helg!
    Oddbjørg

  4. 5 Kort&Som 23/01/2010 ved 12:04

    Denne ble fin!!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg, god helg!! :O)

  5. 6 Kaspara 24/01/2010 ved 23:16

    Hei på en sen søndagskveld!
    Så fin puffen ble etter makeover`n!
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Blir så glad!
    Jeg skal legge ut oppskriften på olivenbollene i mitt neste innlegg. Jeg la den ut på min tidligere Kasparas regnbue på Bloggagratis, men det er tydelig at en del nye lesere er kommet til. Derfor skal jeg ta en reprise. De er nemlig bare helt og holdent vidunderlige!
    Ha en glad ny uke!
    Mange hilsener fra Kaspara

  6. 7 torunn 25/01/2010 ved 18:57

    Artig! Utrolig hva en stoffbit kan gjøre, den ble så stilig 🙂
    Beste av alt er at det er gjenbruk – og at en ikke alltid må kjøpe nytt! …men må det også da, med jevne mellomrom ;))


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

dau

Fleire foto

Besøkande

  • 151,064 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


