Vil ha!

Eg skulle aldri sett denne reolen i eit blad. Den kostar altfor mange pengar, og er heilt uaktuell å kjøpe. Men eg klarar ikkje la vere å drøyme om den likevel. Syns den er så kul! Og vi er på utkikk etter eit hylleliknande møbel til stova. Kan nokon lage ein sånn til meg skal tru?

(Bildet er lånt frå Bolia.com)

8 Responses to “Vil ha!”


  1. 1 Heidi 15/01/2010 ved 08:27

    Hehe! Denne var morsom. Du kan vel lage den sjølv. Hadde vel sett noko liknande ut om eg skulle prøvd iallefall ;-). Neidå, eg trur sikkert det er nokon som kan lage ein slik på orntli, men kjem ikkje på nokon i farten…., men finst no nokon lokale møbelsnekkarar.

  2. 2 Hedda 15/01/2010 ved 13:57

    Haha, eg kan få nokre av elevane mine til å lage ein i kunst og handverk når eg kjem tilbake på jobb 😉

    Neida. Den var veldig kul (og eg høyrest ut som eg er 50 år når eg tullar sånn).

    Men du er jo nokså handy, og han gubben din òg, så dette må vel gå bra?

  3. 3 lægdahans 15/01/2010 ved 16:33

    Ho Ho! Trenge ikkje mykje vater for å lage dinnja!Hadde vorte sjøsjuke viss ej skulle hatt en slik i stova??

  4. 4 ragga 15/01/2010 ved 17:13

    ..eller kanskje du berre skal lukke augene, dra kortet og unne deg nåkke DU har skikkelig lyst på…? Er jo ikkje heilt i tråd med gjenbruks- og miljøtankegangen, men vi kan kanskje ikkje ALLTID vere like «flinke»… Dette var ikkje heilt typisk meg, men kjente på meg at eg syns du fortjener drømmehylla 🙂

  5. 5 Beate 15/01/2010 ved 21:59

    Jeg kan et veldig godt psykologisk triks når det kommer til pris dersom du vil gjøre som Ragga oppfordrer. Se på boligannonser i Oslo. Bestem deg for et område du ønsker å bo i, eks.. Tåsen. Du kikker og ser at oi, her var det veldig dyrt å bo! Gjerne 6-7 mill for et rekkehus!! Så ser du plutselig et rekkehus som bare koster 5 mill.. Registrer «bare».. Det funker veldig bra. Så.. Dersom du går inn å kikker på min drøm:

    http://www.dinside.no/305637/montana

    så blei Bolia sin plutselig billig:)

    • 6 Kristine 17/01/2010 ved 01:07

      Herlege innspel folkens! Ingen fare for sjøsjuke, men muligens litt fare for dårleg samvit om denne havna i stova…Men takkar for gode tankar frå Ragga og Bea:)

  6. 7 Merete 17/01/2010 ved 20:30

    Artig hylle! Du veit det, Krisskross, at Tore er arbeidsledig om dagen og på utkikk etter oppdrag.. Etter det eg skjønar er han ein dugandes møbelsnekkar på si – i alle fall har han mekka kule møblar til seg sjølv:) Så, du får høyre kor mykje han tar!:)


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

dau

Fleire foto

Besøkande

  • 151,074 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


