K*L*E*M RePro

Mamma er ei lappedame, og då måtte det jo bli ei lappebok til ho i julegåve. Denne er sydd av gjenbruksstoff, og har difor fått påsydd den nye merkelappen min «KLEM RePro». Knappen er også eit bruktfunn.

4 Responses to “K*L*E*M RePro”


  1. 1 torunn 28/12/2009 ved 18:02

    Hei, og takk for hyggelig kommentar på siden min 🙂
    Måtte bare svare mht det å sy til seg selv, eller generelt til voksen, det skal du bare sette i gang med – med tanke på alt det flotte du har lagt ut vil du ikke ha vanskeligheter med det !!!
    Jeg «kreerer» med et motto om at ..går det så går det, hvis ikke kan en lage noe annet av det, og jeg er en erfaring rikere uansett :))

    Godt nytt år!

  2. 2 Heidi 29/12/2009 ved 01:42

    No atte nye merkelappar….!? Dei er no litt koselege desse bøkene dine.

  3. 3 Kristine 29/12/2009 ved 21:28

    Fekk lyst å ha ein eigen merkelapp til ting som er laga utelukkande av gjenbruksmateriale. Ein slags ecolabel:) Kjem til å fortsette å bruke dei vanlege K*L*E*M lappane til alt det andre.

  4. 4 Solveig 30/12/2009 ved 17:27

    Du er så flink….helt til fingerspissene gjennomført alt du lager! Liker så godt disse lappene dine:o)))
    Kjempesmart klokke under her også. Stilig!!! Likte så godt bildet av juletreet ditt-skikkelig nostalgisk!
    Tusen takk for 2009 min venn! Både på bloggen og elles-du er ei tvers igjennom go’jente! Gleder meg til hobbylering også på nyåret og på hytta skal vi vel også en tur…?!!
    Ønsker deg kun det beste for 2010!!! Dette skal bli et bra år!:o))))
    Nyttårsklem fra Solveig


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,971 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


