I takt med tida?

Det er ofte vanskeleg å komme på idear til ting eg kan lage til den maskuline delen av familien. Men i år dukka det opp ein ide som iallefall eg syntest var god. Om mottakarane likte den er uvisst, for eg har ikkje prata med dei enno. Uansett; å lage veggklokker av gamle LP-plater er slett ikkje nokon kunst, men det ser stilig ut! Den øverste er laga av ei plate i full storleik, medan den nederste er ein singel. Begge kjøpt på Fretex.

1 Response to “I takt med tida?”


  1. 1 waspgrr 18/04/2010 ved 00:08

    Hei 🙂
    Dette her har jeg lyst til å prøve også, men det store spørsmålet er hvor du fikk tak i viserne og urverket? Jeg har sett at Panduro har visere, men de er røde og det stikker seg litt for mye ut rett og slett 🙂


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,535 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


