God jul!!!

Her er årets juletre. Som i fjor er også dette henta i skogen, men i år gjekk vi for eit lite tre. Vi blir ikkje heime i jula, men juletre må vi ha! Jula skal feirast på Sunnmøre, og til tross for turnusyrke kan vi ta det med ro der nokre dagar. Det blir godt!

Takk for fine kommentarar på bloggen i året som har gått. Det er kjekt å sjå at det er nokon som likar å sjå kva eg puslar med på hobbyrommet. Og ikkje minst takk til alle de andre bloggarar som gir ny inspirasjon gang på gang!

God jul til alle som er innom!

1 Response to “God jul!!!”


  1. 1 Kort&Som 23/12/2009 ved 21:49

    Ha en riktig god jul!
    Klem Fredrikke :o)


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,336 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


