Retrosokkar

Sirkler og firkanter

Sånne har eg lyst på! Ser dei for meg i brunt og grønt. Kanskje eg skal utfordre meg sjølv på strikkefronten etter at jula er over? Hm…Her er oppskrifta. Gratis, og på norsk!

4 Responses to “Retrosokkar”


  1. 1 Marianne 13/11/2009 ved 07:01

    Gleder meg til å se om du prøver, jeg er ikke langt unna hvis det er spørsmål 😉

  2. 2 Hedda 13/11/2009 ved 11:39

    Haha, dei såg eg faktisk nettopp på, ein eller annan plass på nettet:) fine! Har du forresten sett epla.no? Du som har så stort overskotslager??

  3. 3 Solveig 13/11/2009 ved 22:15

    Disse var herlige du!! Du har sansen for flotte sokker:o))) Kjekt med et håndarbeid i sofakroken!
    Høres ut som om du har en herlig og avslappende kveld. Så bra! Ønsker deg en flott helg med mange kreative ideer:o)))
    Klem fra Solveig

  4. 4 TanteMimmi 14/11/2009 ved 14:30

    waw! Så stilige! Misunneleg! har du overskotslager????? Bli med inn i Epla!!!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

dau

Fleire foto

Besøkande

  • 151,064 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


