Heilt kort

julegåvelappar

Meir julegreier. Litt ekstra fine julegåvelappar til dei gåvene eg har lyst skal vere ekstra fine å sjå på. Meir nye kort i kortgalleriet.

5 Responses to “Heilt kort”


  1. 1 torunn 05/11/2009 ved 22:54

    Disse var utrolig flotte, en gave i seg selv :))

  2. 2 Heidi 06/11/2009 ved 19:42

    Fine lappar! Alt er så gjennomført med deg! Desse var jo dei rette fargane på og. Eg er ikkje tilhengar av altfor alternativ fargebruk til jul. Syns jul er fortrinnsvis raudt, grønt, gull og sølv. «Toler litt anna og, men turkis juletre,,, det er jalla! (hehe)

  3. 3 Oddbjørg 08/11/2009 ved 10:40

    Utgruli masse fint i kortgaleriet. Eg skal laga kort med søstrene mine neste helg, så no blei eg reint inspirert.

    Ha ein fin søndag.

  4. 4 Lisalii 08/11/2009 ved 16:15

    Hei!
    Kom over bloggen din i dag da jeg søkte litt etter forklekjoler. Utrolig fin blogg, og fine ting du har laget. Her var det masse etter min smak, så har kommer jeg til å titte innom ofte:) Titt gjerne innom meg på lisalii.blogspot.com

  5. 5 Solveig 09/11/2009 ved 17:53

    Disse var kjempesøte!! Veldig kjekt å pynte pakkene litt ekstra:o)) Var innom kortgalleriet ditt :o) Du er jammen flink å produserer kort, min venn! Mange fine og litt av et antall!
    Ønsker deg en fin kveld. Her går det i forberedlelser til seminaret i morgen…..ikke akkurat det jeg kunne tenke meg å gjøre nå:o)))
    Klem fra Solveig


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,535 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


