Ein forsmak på vinteren

stehoggestølen

Dette biletet er tatt denne veka. Plutseleg ein dag var det strålande sol frå klar himmel, etter 3 månaders samanhengande regnver over vestlandet. Dette måtte utnyttast! Eg og mannen var så heldige å ha fri begge to, og kledde oss for ein liten fjelltur. Vi rekna med å sjå litt snø på vegen, men hadde ikkje tatt høgde for at vi burde hatt gamasjar på!

den første snøen

Vi skjønte fort at vi ikkje kom til å nå målet (sjå biletet under) utan å bli temmeleg våte oppetter beina. Dessutan hadde vi ikkje gått der før, og å finne ein sti som ligg dekt med snø er ei vanskeleg oppgåve. Difor sette vi oss i solveggen ved ein koseleg støl, og drakk kakao og kaffi og nytte sola. Det blei meir ein tur for sjela enn for kroppen, men sollyset hadde ein energigivande verknad som eg håpar eg snart får oppleve igjen.

ein liten fjelltopp

3 Responses to “Ein forsmak på vinteren”


  1. 1 Heidi 11/10/2009 ved 12:12

    Flaks at dokke hadde fri begge denne dagen! Ser koseleg ut. Får håpe på ein del slike dagar framover!

  2. 2 Solveig 12/10/2009 ved 19:31

    Så herlige bilder! Selv om jeg ikke er så glad i snøen, må jeg innrømme at den gir lys og liv på sitt vis:o) Men turen så veldig kos ut! Flinke er dere til å komme dere på beina og opp i bakkene:o)
    Ta deg en tur innom bloggen min – det ligger noe å venter på deg der!
    Ha en flott kveld.
    Klem fra Solveig

  3. 3 Margrethe 14/10/2009 ved 22:59

    Hei! Takk for hyggelig kommentar og at du vil være med på giveawayen på bloggen min 🙂


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 152,044 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


