Lakseburger!

lakseburger

Dette ser ut til å bli ein sånn dag då eg går rundt med mange idear, men uten å få gjort ein ting. Energinivået er nokre hakk under normalen, men det rettar seg sikkert snart. Eg tenkte at «om eg får laga eit blogginnlegg, så har eg iallefall gjort noko

Difor får du her servert eit middagstips. Riktignok eit tips eg sjølv har fått via TV, men dog verdt å dele med andre som ikkje fekk det med seg. Likar du laks, guacamole og hurtig middag? Gjer følgande: hakk ein laksefilet (pr person) i småbitar, bland med hakka purre el. anna løk, krydre etter hjartans lyst, kna saman til ein burger og steik på middels varm panne til den er gjennomstekt og lysrosa. Anrett på brødskive med guacamole (gjerne den enkle varianten: most avocado m/kvitløk), salat og det du måtte ha av pyntegrønsaker. Et og ver glad! Dette er sunn fastfood!

1 Response to “Lakseburger!”


  1. 1 Åse Marit 18/08/2009 ved 11:35

    Mmmmm, såg herlig ut! Bra tips til kjapp middag.

    Var artig den buksa du hadde laga til han lille guten lengre nede..så tøff med bilane på. Syr du med mønster då eller? Frå boka «vår» kanskje? Lurer sidan mitt neste prosjekt er babybukse!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,971 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


