Forklekjole blomsterglede

forklekjole blomster 1-2

Her har eg laga ein forklekjole med knappelukking på skuldrane. Knappane kan sjølvsagt flyttast, slik at ein kan justere storleiken på kjolen utifrå kor stort barnet er. Desse knappane er litt spesielle, for dei er nemleg laga av gummi:) Var dei ikkje søte? Kjolen er str. 1-2 år og vil vere til sals blandt andre saker og ting.

forklekjole gummiknapp

Forklekjole knapp bak

3 Responses to “Forklekjole blomsterglede”


  1. 1 solveig 18/07/2009 ved 11:15

    Tusen takk for fine ord! Du er bare god, du da! Ja, vi har masse kos å se fram mot til høsten også. Så gøy å være hobbymenneske, da har jo alle årstidene sin sjarm. Gleder meg stort til å være sammen med deg og alle de andre kreative sjelene når mørket setter inn 🙂
    Du ha virkelig fortjent ferie du også – er veldig glad for å hatt deg ved min side disse ukene, dyktig og rolig som du er 🙂
    God ferie, min venn! Håper du får det toppers!

    Og sist men ikke minst; kjolen var veldig søt – heldig er den vesle frøkna som skal få den. Har en niese og to som hadde passet fint inn i den:o). Spennende å se hva du får til framover…ser for meg mange spennende prosjekt.

    Klem fra Solveig

  2. 2 Kort&Som 18/07/2009 ved 21:58

    Hei, denne var bare kjempe søt!!
    Og den stolen under var super, likte stoffet så godt.
    Men hvor har du kjøpt gummi knappene??
    Fredrikke :o)

  3. 3 Jannike 19/07/2009 ved 20:46

    Så søt kjole – og så utrolig fine knapper. Hvor har du fått tak i de? 😀


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 152,044 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


