Bryllupstid, gåvetid

M + J

Vi er så heldige å ha blitt inviterte i ikkje mindre enn 6 bryllup i år. Denne helga har vi vore i nummer to i rekka, og det var kjempekjekt! Ei god venninne har no fått sin drømmemann, og vi fekk delta i feiringa. God stemning, gode ord, god mat og gode folk. Etter ønske frå bruda knipsa eg litt ekstra denne dagen, og enda opp med ein del fine bilete. Etter nesten 3 år med speglreflekskamera har eg enno ikkje lært meg dei grunnleggande teknikkane, men eg er glad i å fotografere og sjå etter  mogelege komposisjonar og artige augeblikk.

M brud

Eg hadde lyst til å gje ei litt annleis gave, og vidareutvikla ein ide basert på ei super gåve eg fekk til jul. Den innheldt eksotiske ingrediensar til mat som er litt annleis enn det vi brukar å lage. Eg sette veldig stor pris på denne gåva, og tenkte at andre også kanskje kunne like noko slikt. Dei fleste har vel periodar der dei blir litt «matleie» og ikkje har idear til kva ein kan lage for å endre dei trauste vanane. Så bryllupsgåva frå oss bestod av ei trekasse med variert innhald, frå curry paste, linser, sesamolje og fish sauce, til vin og kokebøker. Og så ville eg jo legge ved noko heimelaga. Ein signatur, på sett og vis. Det måtte bli grytelappar. (Som ein kuriositet kan eg nevne at dongeristoffet eg har brukt bakpå grytelappane er tatt frå favorittbuksa mi frå den tida eg budde i kollektiv sammen med bruda…morsom tilfeldighet!).

kassenmeddetrarei

M + J grytelappar

4 Responses to “Bryllupstid, gåvetid”


  1. 2 Hanne 16/06/2009 ved 09:35

    Jeg oppdaget bloggen din via Pickles, og ville bare si hei! Jeg tror dette er første gangen jeg er innom. Så mye fint du lager.
    Flotte bilder fra bryllupet, og veldig god gaveidé.
    Ha en fin, fin dag 🙂
    Pludrehanneklem

  2. 3 Alt godt 16/06/2009 ved 18:15

    For ei utruleg flott gåve! 😀

  3. 4 Anna 19/06/2009 ved 12:51

    Guri, for ei kjekk gåve! Den trur eg dei fleste ville blitt glad for. Du er så flink!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,964 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


