Tralala, vååår….

Ute skin sola og då blir det lite hobbytid. Men du så godt det er å kunne vere ute utan å måtte kle seg med mange lag tjukke klede! Og så kan vi ete frukost på verandaen! Eg kjenner sola gir energi og glede. Men eg har jo hobbyane med meg i tankane heile tida, og skal prøve å poste nye innlegg til tross for at tinga eg viser fram kanskje ikkje er heilt nye alltid. Under ser du ein kjole (kanskje ein vårkjole?) eg lagde for ei stund sidan. Om du kjenner igjen figuren på stoffet har du kanskje vore på Åhlens. Eg har ikkje funne nokon å gje den til enno, så den blir liggande i overskotslageret om du skulle vere interessert.

Forklekjole åhlens

forklekjole åhlens nærbilde

4 Responses to “Tralala, vååår….”


  1. 1 Trude D 19/04/2009 ved 20:25

    hei Kristine! Lenge siden sist! Utrolig kjekt å gå inn på bloggen din å se hva du lager på «hobbyrommet»! Er imponert over kreativiteten. Min bror og samboeren skal ha baby i august, og blir det en jente bestiller jeg kanskje noe snacks. Mye og ta av her 🙂 Håper det er greit at jeg linker bloggen din til en venninne. Sender linken hennes til deg. http://hjemoglykke.blogspot.com/

    Lykke til videre med arbeidet!

    klem fra Trude

  2. 2 Merete 20/04/2009 ved 19:13

    Denne var rett og slett nydeleg søt Kristine! Du altså… So flinke! Har dessverre ingen å gje den til, elles skulle eg ha kjøpt den fortare enn svint:) Takk for sist og takk for meg, forresten. Veldig kjekt å sjå deg igjen! Klem

  3. 3 Gurimalla 15/05/2009 ved 07:22

    Kjempefint sett! Jeg har strikket to sånne vester og de har veldig fin passform.

  4. 4 Ellisiv 02/06/2009 ved 11:09

    Hei Kristine!

    He du oppskrift på dette kjoleforkledet? Er det i så fall mulig å få det? Har vore litt på leit, for ej veit at ej hadde et som lita..og som ej brukte til dukkene mine, men det e gøymt langt vekk og eg er ikkje sikker på kor henne…:)

    Ellisiv


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,971 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


