Vendbar veske

Veske vendbar

Endå ei veske av den enkle, men gode sorten. Oppskrifta finn du her, men eg har gjort eigne justeringar.  Sidan veska er mogeleg å vrenge og bruke på begge sider, har eg valt litt ulike stoff som kan passe til ulike anledningar om ønskeleg. Utsida er blålilla og innsida er turkis/lime. Lomma er på den lyse sida, sidan eg antar at denne sida som regel vil vere inni. Neste gong eg  skal lage ei slik veske puttar eg gjerne ei lomme på begge sider. Knappeglade kreakris har sjølvsagt sett ein knapp inni, slik at ein kan bruke hempa dersom ein vel å bruke den lyse sida ut.

Den nye eigaren er observert med denne på skuldra/vogna opptil fleire gongar, og eg tek det som ei positiv tilbakemelding!

Vendbar veske inni

0 Responses to “Vendbar veske”



  1. Kommenter innlegget

Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,336 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


