Mi nye favorittveske

Har endeleg prøvd å lage ei veske etter denne modellen. Det gjekk veldig bra. Lagde meg eit mønster etter teikninga, og gjorde litt om på sjølve syprosessen (fordi eg syns mine løysingar var enklare og meir praktiske), og resultatet vart godkjent. Det einaste eg ikkje tenkte på var at eg burde brukt vlieselin for å gjere veska litt stødigare sidan stoffa var litt i tynnaste laget. Men no veit eg det til neste gong. Eg har fått meg ei ny favorittveske! Passe stor, passe personlig.

Materiale: restar av gardinstoff i babycord, samt eit tynt bomullsstoff til for. Veska har innerlomme, og lukking med hempe og knapp øverst.

skulderveske blå

img_2003

img_2002

7 Responses to “Mi nye favorittveske”


  1. 1 Hedda 01/02/2009 ved 12:20

    Kul! Eg er jo, som du kanskje har sett på min blogg, litt fan av denne typen vesker…

  2. 2 Maria 01/02/2009 ved 22:11

    Mycket fin väska!
    Hittade hit via Maris Färgerike som jag brukar besöka…

  3. 3 Åse Marit 02/02/2009 ved 21:18

    SÅ fiiin veske! Herlige fargar og bra fasong:-) Du er flink!

  4. 4 sisselso 02/02/2009 ved 21:38

    Knallkul veske i herlige farger! ps ligger en liten award til deg på bloggen min 🙂

  5. 5 sisselso 03/02/2009 ved 21:50

    herlighet,snakk om å være i tåkeheimen!! ikke meningen å fylle opp med tullete kommentarer her, men STRYK den forrige kommentaren, det var jo AWARD selvfølgelig!!! argh tror jeg går å legger meg 😉

  6. 6 shoops 04/02/2009 ved 11:45

    Oi, den var kul!! 🙂
    Du må maile, eller sende link til ho som hadde tutorialen, ho blir sikkert kjempeglad over å sjå eit slikt resultat! 😀

  7. 7 Hulda 05/02/2009 ved 23:18

    Virkelig ei flott veske du har sydd! Likte både farger og fasong på den. 🙂


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

dau

Fleire foto

Besøkande

  • 151,069 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


