Eit knippe heimelaga julegåver

Godt nyttår!

Eg tenkte å syne fram ein del av tinga eg  lagde til folk til jul, men no viser det seg at eg har vore veldig lite flink å ta bilete av gåvene før dei vart pakka inn. Trur den travle flytteprosessen skal få ta skulda der. Men her er uansett eit knippe ting eg har gitt vekk. Nokre har du nok sett før om du er fast besøkande bloggjest. Om du held musepeikaren over biletet får du fram ein kort tekst.

Strikkegensar str. 2 år

Pengepung m knappar

Linhjerter m blonder

Lerret m fottrykk

Julepostoppheng

Pennal

Strikka selabukse str 1-2 år

Elles kan eg rapportere om at eg endeleg har begynt å forme litt igjen etter ein veldig lite kreativ desember månad. Det er godt å vere i gang!

1 Response to “Eit knippe heimelaga julegåver”


  1. 1 Sissel 08/01/2009 ved 23:06

    Det fine pennalet var eg så heldig å få til jul. Takk for at du er så kreativ Kristine!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,535 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


