Nytt på lager

Eg har fått dilla…Desse og ein heil haug nye smekker, er no å finne blandt mine saker og ting, dersom du skulle vere interessert. Julegåveidè?

6 Responses to “Nytt på lager”


  1. 1 Gurimalla 03/11/2008 ved 09:15

    Så fine smekker! Nå ble jeg inspirert. Men ungene har omgangssyka så det blir nok ikke sying på en stund. Men jeg syr masse i tankene. 🙂

  2. 2 Åse Marit 03/11/2008 ved 11:11

    Var inne i «butikken din» og såg på dei nye smekkene, KJEMPEartige! Har ein liten eg kjenner som eg lurer på om bør få ei sånn «matvrak»- smekke til jul:-) Kunne tenkt meg ei i nokre blåfargar..eller den kvite med svarte streka ruter? Gjerne knall turkis bakside! Hadde vore supert om du hadde fått det til:-)

    Gratulerer med huskjøp til dokke også da! Skal nok legge ut litt bilder av huset etter kvart, tek over 21. november så det blir spennande. Nytt hus dokke har kjøpt da?

  3. 3 Inger Lise 03/11/2008 ved 12:48

    Du syr så mykje att eg e heilt overvelda. Du treng vel snart meir stoff??
    Eg har vore på bruktbutikken og kjøpt u-brukt gardinstoff til deg, trur du finn noko å bruke det til etterkvart! (tenkte eg skulle vente nokre veker før eg sender det!)

  4. 4 Kristine 08/11/2008 ved 04:13

    Takk for koselege kommentarar!
    Inger Lise: Eg «treng» alltid meir stoff 🙂 Du treng ikkje sende det i posten, vi skal vel ein tur til Sunnmøre om ikkje så altfor lenge vil eg tru.

  5. 5 Inger Lise 09/11/2008 ved 23:32

    – jammen du lika å få pakkar i posten, og eg hadde tenkt å lage ein, men det var berre det at de skulle få litt mindre å flytte på, derfor he ej utsett det litt (- og så tenkjer ej at du sittert ikkje he sydd opp alt stoffet som du he frå før?)
    Kanskje vi kjem på inspeksjon, før de kjem hit ?- Luciadagen???

  6. 6 Kristine 10/11/2008 ved 04:55

    God tanke 🙂 Ingen umiddelbar fare for at eg skal gå tom for stoff heilt med det første…
    Luciadagen kan nok vere ein bra dag for inspeksjon!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,971 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


