Takk og takk…

…til alle de som besøker bloggen min. I dag har eg runda 10 000 treff på denne sida! Syns det er verd ei markering, og vil difor komme med ein såkalla blogcandy. Det inneber at dei som legg igjen ein kommentar på dette innlegget vil vere med i trekninga av noko eg har laga, nærare bestemt eit praktisk, lite pennal som ser slik ut (ja, du har kanskje sett det før):

Så dersom du er interessert er det altså berre å legge att eit lite spor når du har lese dette innlegget, innan onsdag 24/9, så trekker eg ut ein person som får ein pakke.

Andre ting eg er takksam for i dag:

– Nytt magasin av Kreative Kvinner i postkassa

– Brev frå ei venninne (heia snail-mail)

– Deilig middag hos godaste Fia (Jammen er det deilig å gå rett frå jobb og til ferdig middag!)

– Eit fantastisk kult, urørt stoff eg har fått av ein kollega som har spart på det sidan 70-talet. Heile to meter blomstrete glede:

-Ei uventa, veldig kjekk gåve (frå Fia, igjen). Eit koseleg Magnoliastempel eg gler meg til å bruke, og ein Pukka-te eg lenge har hatt lyst å smake. Lucky me!

16 Responses to “Takk og takk…”


  1. 1 Åse Marit 17/09/2008 ved 22:24

    Jippi, eg var først!! Gratulerer med runda 10 000:-) Det er deg vel unt, mykje kjekt å sjå og lese her hos deg!

  2. 2 Merete 17/09/2008 ved 23:07

    Sidan eg sikkert står for 568 av dei treffa dine, melder eg meg på!:) Må ellers sei at eg synst innlegget ditt om Bergen var nydelig… Elles gler eg meg til eg ser deg på søndagsmarkand på Blå i haust..!:) Klem frå M

  3. 3 Hedda 17/09/2008 ved 23:31

    klart eg vil vere med i trekninga di! grattis!

  4. 4 Marthe 18/09/2008 ved 07:59

    Grattis grattis med de 10000! Jeg vil også være med i trekningen! 🙂

  5. 5 Nina 18/09/2008 ved 09:30

    Hei på deg. Snubla inn på sida di her nå. Her var det mye kreativt. Åhhh…. Og så fint pennal. Det vil jeg gjerne være med å «konkurrere» om. Gratulerer med 10 000. Jeg runda 300 treff på sida mi – og syntes det var STORT jeg. Litt fersk blogger jeg da ;0).
    Gleder meg til fortsettelsen…sparer adressen din jeg.
    Ha en fin og fargerik dag, Nina

  6. 6 Anna 19/09/2008 ved 17:43

    Gratulerar med å ha runda 10.000 treff!! 🙂 Gøy!

  7. 7 Bente 21/09/2008 ved 12:00

    Gratulerer! Om eg vinn trekninga lover eg å hente premien OG ta med prøvekanin til babykolleksjonen din 🙂

  8. 8 torill 21/09/2008 ved 21:06

    dette vil jeg og være med på..elsker pakker 🙂

    glass rødvin og en god bok…jepp da er det kos og fri og helg..
    ha en strålende uke

  9. 9 marte 21/09/2008 ved 21:57

    10 000 e imponerande! eg har som mål å vere innom so ofte at du av og til ikkje har lagt ut nåke nytt (du e jo ein racer til å oppdatere), og det har eg faktisk klart eit par gonga:)

  10. 10 Beate 21/09/2008 ved 23:23

    Grattis popisberta! er det loddtrekning i hatt eller «trekker» du med bakgrunn i behovet til de enkelte. Jeg kan i tilfelle fortelle deg at jeg har et intenst behov for å samle pennene mine, som ellers (som du sikkert kan ane deg) ligger strødd rundt i sekken min. 🙂 Du blir tenkt på!

  11. 11 Lillian 22/09/2008 ved 17:48

    Hei du!
    Eg vil og vere med i trekninge:) Må innom innimellom her og hente inspirasjon til min hobbykvardag…Sjølv om det blir altfor lite av den no for tida…
    Klem

  12. 12 Kristine 22/09/2008 ved 17:57

    For dei som lurer; det blir loddtrekning onsdag kveld. Tenkte mannen skulle få trekke, slik at eg har «vitne» på at det blir gjort skikkelig 🙂 Kan vere fristande å trekke ut folk av fleire grunnar, men for dei som ikkje vinn kan eg love at det både blir anledning til å ønske seg slike pennal til jul og å bestille eit dersom det skulle vere ønskeleg. Jobbar med å sette opp ei nettside for overskotslager/nettbutikk. Så det er berre å vente i spaning!

  13. 13 Beate 22/09/2008 ved 19:27

    Spennende.. syns uansett du skal ha salgsbod i Oslo. Ta med deg Fia og komkom! Atkinsons episodiske motivasjonsmodell next. Lesesei! Får jeg forresten to lapper i hatten nå?

  14. 14 Ragga 22/09/2008 ved 19:33

    eg melde meg veldig frivillig til å ver med i trekninga om ein bit blomterstoff frå det glade søttitall 🙂
    DUmt eg ikkje kjøpte pennal til beate på sallyann på lørdag ser eg..

  15. 15 Linda 22/09/2008 ved 20:00

    Eg vil og vere med i trekninga.
    Du har ein veldig inspirerande og kjekk blogg:)
    Skal vi forresten invitere oss til litt kortlaging hos Anne Sofie snart;)

  16. 16 Ingeborg 23/09/2008 ved 22:32

    Eg er med! (Eg er stadig vekk innom bloggen din, sjølv om eg kanskje ikkje legg att så mange spor… Så veit du det.)


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 152,044 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


