Mann i solnedgang

 

Fredag til laurdag låg eg i telt. Drog med meg mannen og veslesøs og fekk testa ut det nye 4-mannsteltet vårt. Som viste seg å vere passeleg for 3 vaksne personar som er glade i kvarandre. Og det er vi jo, så vi hadde det rett så triveleg. Fiska gjorde vi, men det vart lite fangst. Elles kan eg nevne yatzy, mat frå primus, blåbær, lesing og sjokolade. Slikt som høyrer turlivet til. Vi hadde med radio, så vi fekk til og med høyrt handballkampen der Noreg tok OL-gull. Eg tør å påstå at vi hadde ein finfin tur alle tre.

– Ser ikkje mannen harmonisk ut der han står i solnedgangen og får bedrive favorittaktiviteten?

2 Responses to “Mann i solnedgang”


  1. 1 Anna 25/08/2008 ved 12:49

    Eg byrja faktisk å klø då eg leste posten din, for eg såg for meg (utan at du har nevnt det med eit ord) masse «smikka» (knott). 😀 Eg trur forbindelsen telt–>kløe kjem av ein telttur på vidaregåande, der HØG konsentrasjon av det overnevnte holdt på å få samtlige til å mista besinnelsen.
    Det var ei lang natt…

    Men for å komma til poenget; dette såg svært idyllisk ut! Om ein ikkje vert harmonisk i sånne omgjevnadar, så vert ein det nok aldri..

  2. 2 Kristine 25/08/2008 ved 21:20

    Hehe…Der var ein og anna knott, ja. Men mannen var klok og hadde med to mygghattar – til stor hjelp for oss jentene…Myggen bit ikkje på S. likevel. Likar eg å tru…


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,337 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


