Ferie!

Då er ferien endeleg her. Har kost meg dei siste dagane, med bl.a. kortlaging, søm og mykje baking. I morgon reiser min kjære og eg på ein aldri så liten langweekend til Købehavn. Gledar meg til å rusle i gatene, kikke i butikkar, gå på kafe, drikke vin, utforske nokre loppemarked og forhåpentligvis sjå sola. Kanskje kjem eg heim med ny inspirasjon til å kreere saker og ting? Det kan komme godt med dersom vi ikkje får meir sol og varme på Vestlandet dei neste 4 vekene…

Her er ei veske eg akkurat har gitt bort til ei veninne. Syns den blei sommarleg og fin. Det gjorde ho og, heldigvis :).

 

3 Responses to “Ferie!”


  1. 1 christel 25/06/2008 ved 23:55

    hei. Så fine vesker du har sydd…kjempeflinke e du:) dokke må ha go tur t køben, vil gjerne ha tips nårdere kommer tilbake- vi reiser nemlig dit på onsdag…:) klem fra c….

  2. 2 sisselso 30/06/2008 ved 12:10

    hei!
    fin blogg du har, og mange fine ting du lager!
    tenkte det var på tide å legge igjen et lite «spor» nå, siden jeg har «snoket» litt i bloggen din i det siste 😉

  3. 3 Beate 01/07/2008 ved 21:44

    Hei Kreakris. Jeg har en fryktelig god idé. Tipper du har produsert ting i fleng oppi lia de. Kanskje du har lyst til å selge litt og? Det finnes mulighet for det her i Oslo. Hver søndag er det salgsbod på Blå ved akerselva. Det koster mellom 200-400 for salgsbordet og så er det bare å selge i fleng. Alltid masse folk. Spesielt i desember. Du kan bo gratis i luksusvillaen i Grusveien 2.. JA! Jeg kommer å feirer bursdagen din 1. august:)


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,535 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


