Endeleg…

…litt kreativ blogging. Ledige stunder heime har gått med foran symaskina i det siste. Hobbyinteressene mine svingar stadig, men søm har blitt veldig kjekt etter at eg fekk ei skikkelig symaskin i hus i haust. Det går for det meste i småprosjekt som eg ser resultat av med ein gong. Og sidan eg er glad i å lage gaver er det jo praktisk å kunne lage småting sidan det alltids er ein eller annan bursdag i vente. Dessutan kan det vere kjekt å ha noko på lur til jula nærmar seg!

Denne sommarveska trur eg at eg skal gje til meg sjølv. Eg har ei gammal veske i samme størrelse som eg har brukt ganske mykje. Den har faktisk begynt å gå opp i saumane (og eg har ikkje gidda å reparere den enno…), så kanskje eg skal unne meg denne i staden for å legge den i gåvelageret. Det stripete stoffet er frå Jysk og på det mørke ikeastoffet har eg laga blomar med tekstilmåling og sjablon. Sidan eg er veldig glad i knappar putta eg på ein grøn ein i sentrum av kvar blome. Veska er fôra med olivengrønt stoff frå ei panelgardin (slike vi har på kjøkkenet) og der er ei innerlomme.

Denne rare, lille karen er laga av jerseystoff og fylt med vatt. Fargen er knallgrønn, sjølv om biletet ikkje viser det. Eg har leika meg med band og trekuler, nettopp fordi det er gøy å leike seg med band og trekuler. For ein baby…Kosekluten på bildet under er av samme materiale. Den er allereie gitt bort til ein liten kar i passande alder, som tok vel imot den. Han er tydeleg fascinert over fargane og kulene.

Til slutt ein takk til de som gir meg ros for det eg lagar, enten i form av kommentarar på bloggen eller in real life som det heiter på godt nynorsk. Det gjer meg glad! Og det inspirerar meg til å fortsette å klippe og sy og lime og pynte og strikke og sette sammen saker og ting eg tenker nokon kanskje kan få glede av. No står eg på farten og skal treffe ein gjeng frå jobb og lage kort. Det blir kjekt!

1 Response to “Endeleg…”


  1. 1 Katarina 24/06/2008 ved 22:48

    Hei,hei 🙂
    Takk for mailen din min kjære bloggvenn:-)Har du forresten sett de tipsene jeg har kommet med tidligere? Kommer nok til å skrive ett inlegg til om forskjellig her i køben,men må bare ha litt overskudd og ikke minst ideer 🙂 Følg bare med på bloggen så kommer det kanskje noe snart 🙂 Klem


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

dau

Fleire foto

Besøkande

  • 151,074 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


