For ein flott gjeng!

Søndagstur-gjengen

Eg er så heldigå masse trivelige kollegaer. Og i helga var eg på tur med 16 av dei til Turtagrø vest i Jotunheimen. Dessverre har eg ikkje alle samla på eit bilde, men på bildet over er søndagstur-gjengen. Strikkord frå helga: smil og latter, mektig natur, deilig mat, koselige samtalar, jordbær og sprudlevatn, flotte fjellturar, nydeleg ver! Eg merkar at dette minner om ei adjektivfortelling, men det var enkelt og greit ei tvers gjennom vellykka helg. Her er nokre bilder.

Det gamle hotellet Turtagrø

Fuglesteg

Fossen ved Fuglesteg

Mot Vardanåsi

Meg på Vardanåsi

4 Responses to “For ein flott gjeng!”


  1. 1 andreas 02/06/2008 ved 22:15

    heldiggris

  2. 2 Inger Lise 04/06/2008 ved 15:16

    Nei, he du våre på Fuglesteg!!!
    Dit var vi tenkt oss i fjor sommar, men vi kom oss berre til Briksdalen og Hellas. Reknar med at du no stiller som guide når vi no he tenkt oss opp til sommaren (eller eit anna år?)
    «mor Ørsta»

  3. 3 mimmi 06/06/2008 ved 12:58

    Hei! Takk for besøket!!
    Ser du og har fått pakke! Veeeldig kjekt, blir spent som på julaftan!!! 🙂
    Knakande stilig bærenett, eg kan snart (snart) kalle meg god! Nermar meg! Har nett i 1/2 parten av handleturane, har eg gløymt vert eg sur- har køyrd heile vogna full ut i bilen og lempa inn i sinne over meg sjølv! Gjekk an!:)
    Dei tynne posane er supre! Det går ikkje hål! Bær heile bossbøtta ut når du skal tømme! Det er så godt å bidra med noko!!!:)
    god helg

  4. 4 mimmi 06/06/2008 ved 13:00

    he, he! Brått kom det tjukt i smilefjes! Søte dei! Men trudde ikkje eg hadde laga dei! No skal eg!;)


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,971 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


