Nøstebarn

img_0618.jpg

Eg har blitt bitt av strikkebasillen. Har aldri vore nokon voldsom racer på pinnane, men har jo hatt mine småprosjekt, stort sett i form av tøflar, vottar og huer. Det syner igjen i  strikkesakene mine…Men så fekk eg anledning i å kikke i denne boka som ein kollega av meg hadde, og blei heilt forelska. Den er full av fine strikkeplagg til barn (og litt til voksne) i enkle modellar og med oppskrifter som ser overkommelege ut for sånne som meg. Ergo blei denne sett på innkjøpslista ganske raskt. Så i staden for å kjøpe billige, halvinteressante bøker på mammutsalg, valde eg å unne meg denne. Plagga i boka er klassiske og kjem aldri til å gå ut på dato, så eg ser det som ei rimeleg investering. Eg gler meg til å ta den i bruk!

Under ser du ei ny venninne av meg, frøken dings. Er ho ikkje fin på håret? Ideen tok eg frå Hendes Verden.

img_0606.jpg

 

img_0608.jpg

 

1 Response to “Nøstebarn”


  1. 1 Annette 08/03/2008 ved 13:33

    Ja, har hørt at den boka skal være en klassiker, for de som kan å strikke:)
    Frk. Dings var så kul, praktisk og søt!!!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 151,535 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


