Tøymappe/pose/veske

img_0547.jpg

…kall det kva du vil. Eg har iallefall funne ein kjekk ting å lage! Det starta med at eg lagde ei slik mappe til toalettsaker til V sin bursdag, og no har det balla på seg. Dette er midt i blinken for meg av den enkle grunn at det er fort gjort å lage, men  likevel ser bra ut. Dessuten er det er ein fin gaveide. Kanskje kan nybakte foreldre bruke ein slik til bleier og salver når dei skal på tur? Eller den kan henge på veggen på barnerommet og romme små leikar eller sokkar eller andre småting. Den kan også stå for eksempel i ei hylle. Eg har berre klipt og sydd på måfå, her finst inga oppskrift. img_0543.jpg 

 

 

 

 

 

1 Response to “Tøymappe/pose/veske”


  1. 1 Annette 19/02/2008 ved 23:47

    Hihi…ja, hva skal man kalle dem? Uansett så var dine kjempeflotte!


Legg att eit svar

Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 152,044 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other followers


