Siklesmekker

Siklesmekker/-skjerf er jo i utgangspunktet veldig enkelt å sy. Men for at eg skulle vere sikker på at storleiken var ok bestilte eg meg eit mønster frå Marmelade via epla.no. Dessutan syns eg smekkene hennar er ekstra fine sidan dei har litt fold foran. Mønsteret funka som berre det, men eg sit jo nok ein gang med tanken «Åh, den som hadde hatt ei overlockmaskin…» Denne blå smekka er laga av eit tynt stoff i ullblanding (gamalt, ubrukt, fantastisk Fretex-stoffrull-kupp), og baksida er 100% ull (arvegods frå gamal sydame). Det fine med ull er at det isolerer, slik at smekkebrukaren ikkje blir så fort kald dersom smekka blir klissvåt.

Smurfesmekkene er laga av ein gamal, formlaus bomullsbody vi arva. Baksidestoffa er mjuk jersey (også gamalt, men ubrukt arvegods). Desse er ikkje vrengsydde, men sydd med «jukseoverlocksaum» på vanleg symaskin. Blir litt skrukkete og harde saumar, men det får duge.

4 Svar to “Siklesmekker”


  1. 1 Synnøve 22/05/2011 ved 14:37

    Åh, den som hadde hatt kontroll på symaskina! Lekre smekker, og det lyseblå stoffet var virkelig nydelig!

  2. 2 Åse Marit 22/05/2011 ved 20:56

    Så skjønne!! Lurt å sy av formlause klede eller klede med ein flekk som ikkje går vekk. Har eindel av dei! Skulle sydd litt igjen kjenner eg:)

    Ha ei god veke!

  3. 3 Marit 27/05/2011 ved 20:34

    Hei!

    Så fine smekkene ble! Og tusen takk for gode ord :). Godt at mønsteret fungerte for deg også :). Og når det gjelder overlock, så er det beste investeringa jeg har gjort når det gjelder syglede! Går fort, resultatet blir bra og særlig til elastiske stoffer er det noe helt annet enn vanlig symaskin. Så det er bare å spare :). God helg! Marit

  4. 4 Hanne 31/05/2011 ved 10:29

    Å so flink du e Kristine!!! Blir like misunnelig kvar gong!


Kommenter innlegget




Ting som gjer meg glad:

Veslefrøkna, sol, sjokolade, fargar, Mannen, spennande post, gode ord, fuglekvitter, varm gjærbakst, retrostoff, skaparlyst, initiativ, tørr asfalt, familie, reint sengetøy, gaveinnpakking, vårblomar, fregner, barnesmil, nyoppdaga musikk, krydder-te, engasjerande bøker, knappar, loppemarked, fullføring av hobbyprosjekt, førjulstid, ferie, lønning, gitarklimpring, kommentarar på bloggen...

Mitt varemerke

K*L*E*M =

Kristine
Lagde dette
Eigenhendig
Med glede!

RePro = laga av gjenbruksmateriale eller tøy frå loft og kjellar.

Siste innspel

Min eplabutikk

Flittig brukt mønsterbok:

Mine bilete i Flickr

Besøkande

  • 155 245 nysgjerrige

Ei kjær strikkebok:

Arkiv

Om du ikkje er wordpress-brukar skriv du epostadressa di her, så får du oppdateringar når eg legg ut nye saker.

Join 329 other subscribers